Monday 30 April 2012

tujuan berblog??

assalamualaikum..
hermmm entri ni nk ceghito pasal nape ngengada sgt nk ada blog..ye lah org ade blog ko pon nk ade blog.ni namanya pengaruh pny psl org xbrp puteh cakap 'influence'.alahai kao tgk blog org laen2 comel2 cantik2 merlip2 lagi..ak punya cam bajet cun je..yg pntg aku hado kannn.jeles x org laen blog die ramai followers?aku??nsb lah ade 2 3 org follow..kesah ke xkesah?xkesah sgt sebeno nye..tujuan aku ade blog:

1) nak ada tmpat nak lepas stress.ak xde kertas nk menulis so guna la blog.maju x???

2) saje2 nk share ape aku pikir.ak rasa psl hal sekeliling.korg suke ke x korg pny fasal lah..

3) drpd aku dok melalak sorg2 xde org layan baek melalak ngn cik blog ni.tp bukan tempat menyalak kutuk org ok.saje2 tulis ape kite rasa.xsalah kot sbb aku xkacau org

4) ahhh da taw tujuan dah..bantaiii aja

5) eh teringat pulok bole jugak dijadikan medium dakwah tp klu ramai followers laaa..

blog ni xsemestinya tuk org baca tuk org share tuk org taw pasal kite tp lbh kpd hiburan tuk diri sndr.lps aku baca apa aku tulis aku gelak sorg2 taw.kengkadang tertanya mcm mana aku bole tulis benda cerdik sgt mcm ni..wallaweeeeehhhh..haha..sometimes it can be like a therapy haaa..ko hado??

yg pntg niat tu biarlah tuk kebaikan.ko tulis bnda stupid menggambarkan diri ko yg stupid.do kalau nak org tgk kite intelligent tulis la bnda yg brilliant.wah canggih adjectives aku..atenye nak jd cikgu BI..lalalala



malam yg xberapo nk indah der :(

spread love,
mynameisthirah
:)

No comments: